söndag 22 februari 2009

Åh typiskt!!

Som jag har väntat och väntat på att han äntligen ska vända sig från rygg till mage. Det har ju varit nära i över en månad har det känts som. Idag gjorde han det!! Heja Nils!
Men tror ni jag var där och såg det?! Jag som är med honom minst 90% av hans vakna tid!? Icke! Jag fixade fika och min lillebror hade första parkett. Typiskt!! Men jag är int' bitter..! :)
Han vände sig! Det är det viktiga. Jag lär ju få se...

Idag har han haft en speciell body på sig. Den första som hans pappa valde! Vi var och handlade i maj eller nåt och jag valde en och Henrik en - första shoppingrundan ihop!
Och han var så snygg så snygg i den!

1 kommentar:

Ingela sa...

Duktiga Nils! När han väl fått kläm på det ska du se att han kommer vända sig titt som tätt. Ikväll tog det nog över 10 minuter att sätta på Ida pyjamasen för hon vände och vred på sig som en liten ål. Hon är inte still en sekund längre. :-)

Kramar från oss