onsdag 4 mars 2009

Lite blandat...

Vår älskade lilla sötskrutt!!

Hörde om och läste sedan om en läkare som är anhållen för mord alt dråp på en för tidigt född bebis. Jag dömer ingen eller så men blev illa berörd eftersom det rör sig om någon från samma sjukhus som Nils är född på och möjligen under samma tidsperiod. Stackars mamman... och pappan förstås! Är nyfiken på en fortsättning då det låter märkligt i mina öron, jag har största förtroende för neoläkarna vi har träffat!! Men det gör ont i hela mig när jag bara snuddar vid tanken på att någonting kunde ha hänt så att Nils inte hade varit så fantastiskt fin och stor som han är idag!! Gulle, var tvungen att titta till honom där han ligger och sover i sin säng nyss!
(Läs här och/eller här om ni har missat detta...)

Till trevligare saker. Våra dagar består just nu till stor del av promenader med underbara mammgruppskompisen/nästan-grannen S och hennes ljuvliga son L. Dessutom avslutas promenaderna allt oftare med fika på lokala fiket i Kallhälls C :) Vi sitter utomhus förstås och folk tycker nog att vi är lite lustiga, men det gör inget! Frisk luft är bra för både oss och våra söner!


Imorgon är det dags för sjukgymnastik igen...

2 kommentarer:

Jessica sa...

Lycka till hos sjukgymnasten idag!! Tycker oxå att det är obehagligt det där med läkaren, men som du sa, det känns ju lite märkligt.

KramKram

Ingela sa...

Ja jag också väldigt illa berörd av det där på KS.

Han är så söt lilla Nils! Låter som att du har behagliga mammadagar :-)

Kramar fr oss