tisdag 10 mars 2009

En fin utmärkelse!!!

Jag fick den här fina utmärkelsen av Ingela i helgen. Och jag blev så glad! Tack tack tack!! :)


Med utmärkelsen följer några Regler:
1. Ladda upp awarden i er blogg.
2. Länka till den som du fick awarden från.
3. Länka till 5 personer som du vill ge denna award till.
4. Länka till deras bloggar. Lämna en kommentar i deras bloggar.

Jag läser ju inte så många bloggar men ger den naturligtvis tillbaka till Ingela vars båda bloggar jag läser jämt!! (Så det kanske kan få räknas som två?) Sedan vill jag ge den vidare till min fina Jessica, till Lisa på Seychellerna och faktiskt till en gammal vän som jag hittat i bloggvärlden, Malin för hennes blogg om bl a det största och finaste i livet - bebis på väg!

4 kommentarer:

Ingela sa...

Åh tack så mycket! :-) Kul att du blev glad för utmärkelsen!

Kramar från oss

Unknown sa...

Åh jag tackar!! så snällt av dig!! Skickar tillbaka Utmärkelsen till dig. Tusen tack!! Hoppas att allt e bra!? Hörde att du fått låna ut minikläder! Stor kram!!

Lisa Christensen sa...

Tack så mycket för utmärkelsen!
Kramar

Jessica sa...

Tack vännen!!! Du e bästa :-)

kram