tisdag 10 mars 2009

Ett helt halvår

... sedan han skulle ha kommit lilla grynet! Grattis hjärtat på korrigerade halvårsdagen!

Idag har vi haft besök av Anne och Waldemar. Jättemysigt som vanligt, förutom att Nils pratade så mycket eller högt att han skrämde W, plus att han lyckades dra W i håret så han blev ledsen... Är det en liten gangster vi har här hemma?! :) Han har iaf varit jätteduktig med sina övningar idag. Suttit fint och greppat och vänt sig... Känns så skönt. Jag är inte alls lika orolig längre. Påminn mig efter vi träffat läskiga tanten på fredag... Den här gången ska H följa med också, skönt! Doktorn har inte ringt än så imorgon ska jag ringa och tjata.

Se så fint han tar tag i mitt tröjsnöre. Här skaffar man massor av pedagogiska, roliga, färgglada leksaker i olika former och material och så leker han helst med tvättrådslappar och snören... Haha!
Ikväll hade vi finbesök! Min älskade lillasyster/Nils älsklingsmoster var här och lekte och åt middag. Jag var inkallad som franskaplugghjälp. Hej och hå, men lite kom jag ihåg trots allt. Vilket vackert språk det är!! Kanske skulle börja fräscha upp kunskaperna lite. Vore roligt att åka till magnifique Paris med Lillan (syster alltså) nån dag... Lycka till på provet söta!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söt son du har!

Jätte fin blogg också, den kommer jag att besöka fler gånger :)

Ha en fortsatt fin kväll!
Kram

Ingela sa...

Grattis Nils på korrigerade 6-månaders dagen!

Hi hi...ja snören är verkligen intressanta, de gillas mycket av lilla damen här hemma också!

Kramar från oss