onsdag 11 mars 2009

Hej mitt vinterland.. och en busunge!!

Inatt var det en krånglig liten son som höll oss vakna mellan 1 och halv 3, gäsp!!!! Trötta som sjutton vaknade vi igen tio över 7 när Nils upplyste oss om att det var morgon! Stackars Henrik som skulle till jobbet, jag har nästan minnesluckor av trötthet från morgonen ;). När Nils började klia sig i ögonen vid 9 jublade jag inombords och så kröp vi ner i sängen tillsammans igen och sov i ungefär två timmar! Heaven!! Ännu lite piggare m h a lunch och dusch gick vi en eftermiddagspromenad med min mamma i det härliga vinterlandskapet! Mycket kan man säga om snöns återkomst, men fint är det! Och det blir ju iallafall ljust!
Nils sover ju oftast i vagnen och gjorde så även idag men framåt fem blev han lite småtrött igen. Har dock märkt att han sällan somnar då men gillar att "vila" i sin säng en stund. Då ligger han och babblar lite och leker med nappen och så... Idag räckte visst inte den... Sensorsladden och t o m flärpen till fästanordningen på larmdosan fick sig en omgång! Jag blev så full i skratt när jag hittade honom så. Gulliga lilla busunge! Han är skojig nu. Men allt allt ALLT ska pillas på och smakas på! Hm, så himla mycket fel kan det inte vara på honom och motoriken som sagt!

Inga kommentarer: