torsdag 14 maj 2009

Förklaring

Ja det där med "stökig dag" framgick kanske inte upptäckte jag sen. Jag snurrade visst bort mig i långa uppdateringar som vanligt... :)
Det var helt enkelt bara så att hela dagen var så händelserik att alla rutiner blev förskjutna och lillprinsen inte fick gröt och somnade förrän närmare nio! Tokigt! Morgonen var okej, han somnade efter frukost som vanligt, vaknade liite sent men vi hann precis till BVC, sen hem för lunch som tog extra lång tid och jag hann inte ens äta... Sedan till Jessica en sväng för att en och en halv timme senare hämta mamma på jobbet... Precis då, när vi skulle åka, passade Nils på att bajsa för andra gången på en timme ungefär så vi blev sena.. Sedan fika och sen skulle mamma handla lite och då blev middagen senare än senast... Trevligt dock uppe hos bästa grannarna (tack för att jag fick mat också!! ;) ). Där lånadeNils en pyjamas för att minimera krånglet hemma och bara kunna sleva i honom gröt och sedan bums i säng... Typ så. Skönt att Nils är en sån solstråle ändå och anpassningsbar när hans mamma krånglar till det för honom! Inte mycket gnäll! Inatt har han varit lite orolig dock och har sovit mellan oss sedan 1-2 tiden ungefär. Mysigt!!

Idag ska vi först träffa en tandhygienist på BVC och senare till KS. Får se hur denna dagen blir...

Inga kommentarer: