lördag 7 november 2009

Bättre och bättre...

Nu mår han mycket bättre lilla korven! I tisdags när jag kom hem från jobbet blev jag så nervös att jag ringde sjukvårdsupplysningen och på deras inrådan lokala sjukhuset. Han andades tungt tyckte jag och det klarar jag inte av! All andningskontroll och andningsuppehåll vi har gått igenom.... Men han somnade gott innan vi skulle iväg till sjukhuset efter lite nässpray. Andingen blev lugnare så de tyckte att vi skulle låta honom sova och avvakta till nästa dag. Så det gjorde vi... Och i onsdags mådde han bättre! Då vände det och både onsdag och torsdag natt sov han hela nätterna igen. Skönt för två slitna föräldrar kan jag lova! Nils är fortfarande lite hostig och vi får torka näsan några gånger om dagen men han är pigg och glad igen! Tack för det!!

Och tack för uppmuntrande och kloka kommentarer fina ni!!





... vi har börjat klura på en önskelista till Lilleman då några redan frågat vad han önskar sig av Tomten. Om ni vill "boka" ngn sak hör av er så stryker jag det från listan... :)

Inga kommentarer: