tisdag 7 april 2009

En snabbis!

Inte alls så kul som det kanske lät utan bara det att jag tänkte skriva en snabb, kort uppdatering. Nils sover nämligen i min famn.. Tror att han känner på sig att det är nåt på gång. Ikväll drar vi till Växjö för en lång påskhelg där och på Öland med Nils farmor o fästman. Ska bli så himla himla mysigt!! De har ett underbart hus på östra sidan av ön där det bara är lugnt och fridfullt!! Senaste gången vi var där var i början av nov och då var det kallt! Hoppas på lite skönare väder nu till helgen!
Så här är det alltså nu - mitt i min packstress tyckte alltså lilleman att mina armar var mycket bättre använda som sovplats.. :) Men, sånt är livet m bebis. Inte alls som man tänker sig och bara att gilla läget. Det är ju rätt mysigt att ha honom så här också förstås. Vill försöka att inte stressa honom heller.

Igår var vi på Skansen med min mamma. Vilken dag!! Vi hade det underbart men Nils sov i vagnen hela tiden! ;)

BVC idag för att ha färska siffror med oss ner...

7855 gr 68 cm o 45,1 homf


Det ni! Vilken kille va?! Ett halvkilo upp på 3 veckor!!! Nu ligger han, efter ganska brant uppåtsteg idag, på andra standardavvikelse-kurvan under - alltså inom normalen för junibebisar!! HURRA!

4 kommentarer:

Ingela sa...

Wow! Vilken dunerklump - vad härligt! :-D

Önskar er en härlig och glad påsk!

Kramar från oss

Anne sa...

Vilken återhämtning. :-)
Bra jobbat Nils!

Lisa Christensen sa...

Hjälp, vilket ökning! Vi är mäkta imponerade av er "lilla" kille :)
Hoppas att ni får det trevligt i Växjö och på Öland. Glad Påsk!
Kramar

TantChristine sa...

Hurra Hurra!
Ha en underbar ledighet och semester. Det tänker jag ha! Löv U guys!