söndag 5 juni 2011

Helg

Och vilken helg!! I torsdags blev det familjeutflykt till lekparken och en lugn kväll. I fredags fick vi finbesök! Först kom min moster och mina 2 kusiner och lekte med oss. Jättemysigt! Nils avgudar Calle och Joel och hade så kul att han inte sov middag förrän vid tre eller nåt.. Han har haft lite svårt med vem som är vem av "gammelkusinerna" och för tillfället heter de Calle och Calle-Joel. Haha! Men Joel är en bra kille och spelar med!

På kvällen kom fina familjen S med de två yngsta barnen och vi grillade och barnen lekte (och bråkade lite - de är födda 07, 08 och 09... härlig skara!) Dåligt med bilder kände jag nu för kameran var full och det var lite fullt upp kan man säga! Uuunderbart dock!

Lördagen blev stilla till en början, jag känner mig halvrisig sedan i onsdags, bättre i fredags, sämre igen i lördags och ännu sämre idag... Iaf, lördagsmiddag hs mamma/mormor och sedan lämnade vi Nils där för kvalitetstid vilket han haft! Tur att han har dom mitt i allt hektiskt här hemma! Vi sov hyfsat men jag saknade hans kvittrande "Godmorgon mamma, har du sovit gott?" i morse. Han brukar komma inkrypande och vilja prata lite och titta på bebisarna.. Min gulle!
Elsa fick ett bad imorse och hon verkar älska det! Så här söt var hon i sin nya badcape efteråt! Alva bara sov så henne får vi ta imorgon!
Henrik tvättade sedan den sjätte familjemedlemmen - bilen. Den ska nämligen ut till försäljning! Vi har köpt ny bil! Tadaaa! En stor, MPV. Ford Galaxy som vi hämtar i veckan. En stor bil där alla bilstolar samt vagnar och föräldrar får plats! Det kommer att bli toppen! Den är bara ett år gammal och miljöklassad.

Till sist, bilder på när ALLA våra 3 barn sov förmiddag samtidigt i lördags. Nils helt slut efter fredagens lek!

Inga kommentarer: