fredag 26 augusti 2011

Saknar


Saknar den här lilla bloggen. Tänker ofta på saker jag vill skriva, men brist på rutiner överhuvudtaget gör att nån bloggrutin icke finns heller!

Vill visa bilder på mina uuunderbara barn och allt mysigt/tokigt/fantastiskt de gör (och saker som ibland gör mig galen, det vill jag också skriva av mig om.

Nils har iaf börjat på sin nya förskola, vilket underlättar. Elsa och Alva är ny drygt 4 månader och väger 6 kilo! Det har förstås hänt hur mycket som helst och jag är inte dödens trött riktigt varenda sekund numer! Hurra! Igår fick de smaka gröt för första gången och det måste jag berätta mer om!

Nils kan sparka sig fram på sin Bobbycar nu och tar sig upp alldeles själv utan problem även om den rullar lite! Precis hur stort som helst!

Livet går lite uppåt och nedåt här, men för det mesta är det bra! Tänk vad fantastiskt; 3 barn! Och jag får kalla mig deras mamma! :)

Blandade bilder:






2 kommentarer:

Ingela sa...

Åh vad roligt att läsa inlägg om er igen! Härligt att se att det går framåt med stora killen och med de små!

Kram

Carin sa...

åh, vad jag kan komma på mig själv att längta efter dina barn!

ja, jo visst föräldrarna är helt ok de också (:

krams