söndag 7 november 2010

Första mamma-sonsemestern!

Nu är vi precis hemkomna från Oslo där vi har myst med kär vän och hennes sambo. Jag och Nils tog flyget i torsdags och har bara haft det kjempegrejt! På ditvägen var det Nils premiärtur med flyg och det gick helt strålande! Som vanligt med världens bästa barn!! Han är fantastisk; lugn, trygg och nyfiken! Nu på hemvägen somnade han innan vi lyfte och vaknade när vi hade landat... Fredag och lördag har vi åkt och gått runt och tittat och smakat på Oslo... Och världens mysigaste Linda har skämt bort oss! Nu har vi laddade batterier som ska räcka till jul! TACK underbara L och M!

Det största som hände dock var när vi fick ett bord med hörnsoffa på en restaurang och Nils fick krypa/gå runt lite efter att ha suttit i vagnen rätt länge. Han ställde sig på fötterna mot bordet och sen S L Ä P P T E han händerna! Inte så lång stund men nån sekund och flera gånger! Han har stått själv - på riktigt och på eget initiativ! Det är så stort och vi har väntat såååå länge! Hoppas hoppas att släpper lite nu, ett stort steg mot att gå själv!

Kram från oss, om det är nån som kikar in längre... :)
Ska se om jag kan ladda upp nån bild från vårt äventyr sen.

4 kommentarer:

TantChristine sa...

Jag läser, och längtar alltid till nästa uppdatering!

Yiiiihaaaawww Nils! Heja heja!

Vi ses på lördag, kram till dess!

Anonym sa...

jag kikar in. duktiga nils. pussa han från oss. malin & co

Anonym sa...

Jag kikar in med jämna mellanrum - saknar er =) Och älskar läsa om er!
Kramar från Malin som sitter i Skåne och funderar på nästa möjlighet att ta en tur till Stockholm =)

Carin sa...

Jag läser också, och funderar på om jag blir tvungen att spontanhälsa på ute hos er för att få se lite bilder!!!

Puss
/Carin